Logo

Fax. [%lbl_bedrijfs_fax%]
Email: info@bommelsconserven.nl">info@bommelsconserven.nl

8 september 2020

En toen was Bommels on Tour weer voorbij. Zondag mochten we de laatste dag genieten van de gastvrijheid bij l'Amuse in IJmuiden en diverse van onze klanten ontvangen. Het waren inspannende dagen maar de belangstelling en de positieve reacties maakte alle inspanningen goed en daarmee kunnen we terugkijken op een geweldig avontuur, waarmee we toch een soort van beurs hadden voor onze klanten. En heeft u Bommels on Tour niet kunnen bezoeken, dan bent u uiteraard van harte welkom in onze showroom in Barendrecht. Graag maken we een afspraak, zodat we ook alle tijd voor u kunnen maken. Voor een afspraak bel met 0180 - 46 52 55. Tot weer snel.

1 september 2020

En toen ineens waren er weer 2 dagen voorbij. Ditmaal liep het wat meer van een leien dakje. Net zoals voorgaande week, startten we op zondag al om 6 uur in de ochtend bij Piet Hein Eek in Eindhoven met de opbouw van de bus en het buitengedeelte (want Bommels on Tour is meer dan alleen de bus). En waar we de allereerste keer ons in het zweet ploeterden en nog druk waren met de opbouw toen de eerste klanten arriveerden, konden we nu geheel relaxed onze eerste klanten om 10 uur ontvangen. De regenbuien die we tussendoor hadden mocht de pret niet drukken. De locatie Piet Hein Eek met haar stoere en ruige karakter en tegelijkertijd prachtige winkel en restaurant was voor velen die naar ons kwamen het bezoeken waard. Na de laatste bezoeker bouwden we weer af (want echt ieder potje moest toch weer opgeruimd worden) om weer door te rijden naar onze volgende bestemming in Renkum.

En zo startten we gisteren wederom om 6 uur op bij restaurant Campman in Renkum. Ditmaal op een prachtige plek in het bos, waar de dag al voelde als een najaarsdag met aangename temperaturen en een zonnetje. Deze dag had toch wel veel weg van een vakantiegevoel waarbij we dan wel de nodige klanten mochten ontvangen.

Dank aan iedereen die de moeite heeft genomen om ons een bezoek te brengen.

Nu op naar de allerlaatste dag van onze Tour bij l'Amuse in IJmuiden. We kijken er nu al naar uit, want deze dag biedt niet alleen de mogelijkheid om Bommels on Tour te bezoeken, maar ook de mogelijkheid om te genieten van een kaasproeverij begeleid door ... jawel onder andere thee. De proeverij wordt verzorgd door Betty Koster van l'Amuse om 12.00 uur en om 14.00 uur.

24 augustus 2020

Na gisteravond genoten te hebben van een zalig diner bij Hotel Mooirvier, was om 6 uur in de ochtend het startsein voor een nieuwe dag. Gelukkig was de bus al aanwezig en hoefden we ons geen zorgen te maken of deze zou aankomen. Nu vol aan de bak om voor 10 uur klaar te zijn met de transformatie van de bus naar showroom. We hadden van tevoren alles goed uitgedacht, maar door de nieuwe bus moesten we toch improviseren en was het een race tegen de klok, maar het is toch weer gelukt. Na 4 uur van buffelen, kwamen de eerste klanten al aangelopen en zetten we de laatste puntjes op de i. Snel nog even omkleden om fris en fruitig onze bezoekers te kunnen ontvangen. Helaas waren de eerste uren de weergoden ons niet gunstig gezind en moesten we hozen om al het water weg te krijgen. Dank aan de aanwezige klanten die daar aan mee hielpen. Maar zoals altijd in het leven, komt na regen weer zonneschijn en zo ook nu weer. De eerste dag was een feit en mogen we als geslaagd beschouwen. Rest ons alleen nog afbreken, terug naar huis om volgende week zondag 30 augustus a.s. weer op te bouwen bij Piet Hein Eek in Eindhoven. In de tussentijd weer business as usual. Tot volgende week.

23 augustus 2020

Kwart voor 5 zaten we in de auto om te starten met Bommels on Tour. Lekker vroeg, zodat we ook ruim de tijd hadden om alles op te bouwen. Echter het noodlot sloeg toe en kregen we het telefoontje dat de motor het op weg naar Laren had begeven. Gelukkig was de sleepdienst snel ter plaatse om de bus weg te slepen. Echter dat resulteerde er wel in dat we een pijnlijk besluit moesten nemen, namelijk dat het vandaag niet zou lukken om Bommels on Tour in Laren te laten doorgaan om vervolgens iedereen te informeren dat we helaas onze tour voor vandaag moesten cancelen. Het zit echter niet in onze aard om op te geven en schakelden we snel door om een oplossing te vinden. Gelukkig was de oplossing nabij, namelijk een andere bus die door EPC Events de verhuurder beschikbaar was ombouwen voor Bommels on Tour. Zo gezegd zo gedaan en werd het in plaats van een dagje Laren, terug naar Den Haag. Kijken hoe we het gingen doen, ombouwen, overladen en zo kon de bus weer op weg naar de volgende locatie van Bommels on Tour. En nu staat de nieuwe bus in Dalfsen om morgenochtend vroeg aan de slag te gaan om alles weer op te bouwen, zodat we vanaf 10 uur nu wel onze relaties / klanten kunnen ontvangen.

Graag willen we iedereen die ons lieve en hartverwarmende reacties stuurden om ons een hart onder de riem te steken, hartelijk bedanken.

En zo zie je maar weer, je kunt van alles plannen in het leven, maar het loopt soms toch echt heel anders. Zo ook vandaag. Er staat je dan één ding te doen, even balen, ademhalen en weer door. En dat hebben we gedaan om straks lekker te genieten van een lekker diner bij Hotel Mooirivier uiteraard met een mooi glas wijn. Tot de volgende keer.

22 augustus 2020

Nog één dag te gaan en dan is het zover. Dan starten we met Bommels on Tour. Gisteren hebben we al het grootste gedeelte ingepakt en vandaag gaan we nog even op de puntjes op de i zetten. Morgenochtend gaat om 4 uur de wekker, zodat we om 5 uur kunnen vertrekken en om 6 uur kunnen starten met de bus in te richten. Dat zal nog een race tegen de klok worden, want om 10 uur hebben we al onze eerste afspraken. Nu weer snel aan de slag. Wordt vervolgd ....

18 augustus 2020

We hebben de nodige voorbereidingen gedaan, zodat we op zondag 23 augustus a.s. onze eerste Tourdag kunnen realiseren. Je denkt dan nog heel overmoedig, oh dat doe ik even, maar per saldo is het bijna een militaire operatie. De bus heeft al met al toch een behoorlijk oppervlakte dat gevuld dient te worden, maar ook aangekleed dient te worden. Dus dat was aan de bak met het aanschaffen van allerlei sfeerbepalers om zo straks de bus geheel in stijl aan te kleden. Zelfs één van onze mensen is aan de slag gegaan met naald en draad om nog meer de sfeer te krijgen. Nu nog de laatste puntjes op de i om zondagochtend rond 6 uur in de ochtend te starten met de inrichting, zodat we om 10 uur onze eerste gasten (uiteraard met inachtneming van de Corona Maatregelen kunnen ontvangen). Nog even duimen dat de weergoden ons gunstig gezind zijn. Wordt vervolgd ......

Juli 2020

Begin maart waren we nog volop in de voorbereiding voor de Beurs Tavola in Kortrijk om later dit jaar gevolgd te worden door de Vakbeurs Foodspecialiteiten Houten. Echter Corona kwam en de wereld veranderde van de ene op de andere minuut. Dat wat zo normaal en vanzelfsprekend leek, was ineens weg. De eerste weken waren een periode van volledig duister, want wat gaat er gebeuren, welke impact heeft dit op alles en iedereen, hoe lang gaat het gebeuren? 1001 vragen die zich bij ons maar ook bij velen anderen afspeelden. Een feit werd dat de beurzen niet doorgingen. In plaats van bij de pakken neer te gaan zitten, dachten we dat gaan we niet doen en we gaan kijken hoe we op een creatieve manier toch onze klanten kunnen blijven bereiken. Op een leuke en ludieke manier uiteraard. En zo werd een grapje, nl. we gaan met de SRV wagen langs de deur, werkelijkheid. We gaan in plaats van een vakbeurs toeren door Nederland, niet met een SRV wagen, maar met wel met een Engelse dubbeldekker die we ombouwen als showroom.

Naast het idee, de mogelijkheid tot het huren van een geschikte Engelse dubbeldekker, zijn we op zoek gegaan naar locaties waar we konden staan met de bus. We wilden graag locaties die de moeite van het bezoeken waard zijn, waardoor een bezoek aan onze Tour een extra meerwaarde zou krijgen. Het was hartverwarmend om te ervaren hoe open de locaties hiervoor stonden. We zijn dan ook bijzonder trots en dankbaar dat we op zo'n korte termijn dit ook voor elkaar hadden, waardoor we onze relaties konden informeren over ons nieuwe initiatief.

Omdat dit voor ons een net zo groot avontuur is, zullen we de komende periode onze belevenissen vastleggen op onze website.